COYUNTURA

Informe: Moisés Mamani entregó audios y videos a la fiscalía

Foto: La República

Este viernes el congresista Moíses Mamani de Fuerza Popular entregó al Ministerio Público los videos y audios relacionados con la supuesta compra de votos para evitar la vacancia presidencial del ex presidente Pedro Pablo Kuczynski.

El congresista en su cuenta de Twitter informó que se tratan de grabaciones con una duración de casi tres horas. “Hoy en la tarde presenté en Fiscalía todo el material que tenía en mi poder. Son casi tres horas de videos y audios que corroboran la compra de votos durante el pedido de vacancia”.

Esto fue confirmado por el Ministerio Público a través de su cuenta de Twitter oficial:
“El despacho de la Fiscalía de la Nación recibió al congresista Moisés Mamani quien entregó 3 dvd y un cd que según señala contienen la grabación sin editar de todas las reuniones que registró; la entrega del material se produce luego que se venciera el plazo establecido por el despacho del Fiscal de la Nación.”

Recordemos que esta semana también la subcomisión de Acusaciones Constitucionales aprobó por unanimidad la denuncia constitucional a los parlamentarios Kenji Fujimori, Guillermo Bocángel y Bienvenido Ramírez.

Sebastián Rosado
Estudiante de Ciencias Políticas en la PUCP. Liberal, Verde, Demócrata, Animalista y Capitalista. Algún día espero hacer algo bueno por el mundo.
21 Comments

Deja tu comentario

Loading Facebook Comments ...

21 Comments

  1. Kindra Krapf

    Julio 8, 2018 at 12:27 pm

    Exactly what I was looking for, regards for putting up.

  2. ultra boost

    Febrero 27, 2019 at 1:41 am

    pvqmnddhdo,Some really nice stuff on this website, I enjoy it.

  3. Pandora Bracelets

    Marzo 1, 2019 at 6:34 am

    giwcduodctl,If you are going for best contents like I do, just go to see this web page daily because it offers quality contents, thanks!

  4. NFL Jerseys Cheap

    Marzo 3, 2019 at 11:43 pm

    bvzscshjonu,Your blog was informative and valuable to me. Thanks for sharing.

  5. Balenciaga

    Marzo 5, 2019 at 4:32 am

    nqaefly,Hi there, just wanted to say, I liked this article. It was helpful. Keep on posting!

  6. Adidas Yeezy 500

    Marzo 7, 2019 at 8:36 am

    yixlkatf,Your blog was informative and valuable to me. Thanks for sharing.

  7. Nike Air Max

    Marzo 8, 2019 at 3:07 pm

    yazhjno,Hi there, just wanted to say, I liked this article. It was helpful. Keep on posting!

  8. Air Jordan 12 Gym Red

    Marzo 8, 2019 at 9:06 pm

    qomgtohxsmn,Some really nice stuff on this website, I enjoy it.

  9. Yeezy 350

    Marzo 24, 2019 at 7:27 pm

    vvkqop,A very good informative article. I’ve bookmarked your website and will be checking back in future!

  10. jordan 33

    Marzo 28, 2019 at 4:42 am

    rqujeebqlm,Thanks for sharing this recipe with us!!

  11. check out the post right here

    Abril 3, 2019 at 9:35 am

    I simply want to tell you that I am newbie to blogs and certainly loved this page. Almost certainly I’m going to bookmark your site . You actually come with wonderful articles. Cheers for sharing your web site.

  12. jordan 11 concord 2018

    Abril 10, 2019 at 12:41 pm

    bfcxxtspo,Wonderful one thank you so much !

  13. Yeezys

    Abril 15, 2019 at 12:36 am

    reeuekgbb Yeezy,Quality blog, keep up the good work. You may check our website also!

  14. NFL Jerseys

    Abril 24, 2019 at 11:13 am

    Boeing will cut production of its 737 MAX by one-fifth and has appointed a special board committee to review the development of its new aircraft. The airline giant said on Friday that it will cut its maximum monthly production by 10 to 42 by mid-April. Boeing plans to produce 57 737 MAXs a month this summer.

  15. Nike Outlet Online

    Abril 29, 2019 at 1:43 am

    Russia’s Su-35 fighter certainly has western defense outlets buzzing–and for good reason.

  16. Air Jordan 12 Gym Red

    Mayo 2, 2019 at 2:36 pm

    The first round of the 2019 NFL Draft has come and gone, and it didn’t take long for it to create quite a stir.

  17. Cheap Sports JerseysNFL Jerseys

    Mayo 10, 2019 at 10:18 pm

    The Clippers didn’t so much as look for something in Game 5 as come and take it.

  18. more details here

    Mayo 12, 2019 at 12:57 am

    I want to to thank you for this excellent read!! I definitely loved every bit of it. I’ve got you book marked to check out new things you post… see this – http://tinyurl.com/y6lqkplq

  19. clicking here

    Mayo 12, 2019 at 7:47 am

    I love looking through a post that will make people think. Also, thank you for allowing me to comment! more information – http://bit.ly/2V2AyPU

  20. Nike Store

    Junio 23, 2019 at 2:48 am

    http://www.cs7boots1.com/ Kanye West Yeezys Boost Shoes

  21. Basketball Jersey

    Junio 28, 2019 at 6:15 pm

    rryvyznjgq,Wonderful one thank you so much !