CINEXCUSA

El verdadero final: Lo que sabemos de Avengers 4

Ha pasado una semana desde el estreno de Avengers: Infinity War, la película más esperada del año, cuyo final ha dejado a los espectadores con ganas de presenciar el desenlace definitivo de esta historia. La película cierra los primeros 10 años de trabajo de Marvel Studios y de su Universo Cinematográfico de Marvel (MCU) se ha convertido en el mejor “Box Office Opening” de todos los tiempos, superando al episodio VII y VIII de Star Wars.

El enfrentamiento entre Thanos y los diferentes héroes protectores de la tierra nos deja con más preguntas que respuestas. Claramente no se puede culpar al estudio por el secretismo sobre la que será el verdadero final de la fase 3 del MCU: Avengers 4. Una de las incógnitas importantes es cuál será el subtítulo ya que en primera instancia la idea era trabajar Infinity War en 2 partes, lo cual fue descartado y se optó por trabajar ambas películas como 2 productos conectados si pero con principio y final independiente. Acabamos de vivir la “Infinity War” de Marvel, reducida como en casos anteriores tocó con Civil War y Ragnarok, por lo que en el corto plazo no sabremos el nombre al menos hasta la San Diego Comic Con en julio.

En lo que se refiere a personajes ya sabemos que la principal adhesión al casting es la de Capitana Marvel, interpretada por Brie Larson, héroe que recibe el llamado de Nick Fury en la escena post-créditos de Infinity War. La película de origen sobre este personaje está ambientada en los 90s y se estrena en febrero del 2019 justo en la ruta a Avengers 4. Kevin Feige ha declarado que Capitana Marvel es el personaje más poderoso del MCU por lo que es lo más lógico pensar que será la clave para detener a Thanos. Por otro lado, teniendo en cuenta los proyectos que Marvel trabajará como parte de la fase 4, personajes como Spider-man, Black Panther, Doctor Strange, Winter Soldier y parte de los Guardianes de la Galaxia suenan como los principales candidatos a revivir para esta película. Además, personajes como Hawkeye, Ant-Man y The Wasp por fin aparecerán en la pelea por el destino del universo. Estos 2 últimos protagonizan la última película del MCU de este año y esperamos entender el por qué de su ausencia en Infinity War.

Finalmente, la trama es lo más importante y aún resulta un misterio. Lo que si podemos adelantar es que habrá referencias al pasado y al presente. Se ha filtrado fotos del set de grabación y vemos a los Vengadores nuevamente en la Batalla de Nueva York todos jóvenes excepto Tony Stark. Lo raro aquí es que en la grabación de esta escena vemos también a Ant-Man. ¿Serán viajes en el tiempo? ¿Será el artefacto que Stark promociona al comienzo de Civil War, buscando respuestas en la Batalla de Nueva York para vencer a Thanos? Asimismo, la actriz Emma Furhmann ha sido casteada como una versión adolescente de Cassie Lang, hija de Ant-Man, por lo que no suena loco pensar en que una parte de esta historia transcurrirá en el futuro.

José Suárez Caro
Estudiante de Comunicación Audiovisual en la PUCP. Apasionado por la música, la actuación y el fútbol. Amante de los cómics y de la lucha libre. Comunicador político en potencia.
90 Comments

Deja tu comentario

Loading Facebook Comments ...

90 Comments

  1. 住宅樓宇按揭計劃. … 住宅樓宇按揭計劃. 多種住宅按揭計劃供選擇以配合不同物業種類. 預約申請 · 預約申請 · 個人理財 > 按揭服務 >. 住宅樓宇按揭計劃.

  2. acting classes in los angeles for young adults

    Octubre 17, 2018 at 10:07 am

    Most actors invest their time and efforts poorly.

  3. Arron

    Octubre 22, 2018 at 1:22 pm

    Some colleges make this a two-stage course of.

  4. Jermaine Pennant is due to hold further talks with Portsmouth in a bid to resurrect a £2m move, after being told by Liverpool boss Rafa Benitez that he does not figure in his plans. Picky Pennant is moving closer to Pompey deal after accepting his time is up at Liverpool

  5. d.efin.i.te.tm.gp

    Noviembre 23, 2018 at 2:41 am

    Investor researches shares, bonds, etc.

  6. financial advisor magazine conferences

    Noviembre 23, 2018 at 3:15 am

    With investing, your capital is at risk.

  7. financial advisor near me uk

    Diciembre 3, 2018 at 9:19 am

    Investments in most securities contain risks.

  8. whitepages

    Diciembre 4, 2018 at 11:01 pm

    Simply wish to say your article is as astounding.

    The clearness in your post is simply great and i can assume you’re an expert on this subject.
    Well with your permission let me to grab your RSS feed to keep updated with forthcoming post.
    Thanks a million and please carry on the gratifying work.

  9. whitepages

    Diciembre 5, 2018 at 3:56 am

    Nice answers in return of this difficulty with solid arguments and describing everything
    concerning that.

  10. whitepages

    Diciembre 7, 2018 at 10:12 pm

    Thanks very interesting blog!

  11. brazil flag facts

    Diciembre 15, 2018 at 7:43 pm

    Great post! We are linking to this particularly great content on our website.
    Keep up the good writing.

  12. Dennis

    Diciembre 16, 2018 at 1:42 am

    This is a very good tip particularly to those fresh to the blogosphere.

    Simple but very accurate information… Thanks for sharing this one.

    A must read post!

  13. Jessika

    Diciembre 16, 2018 at 4:31 am

    Hi there outstanding blog! Does running a blog similar to this require
    a large amount of work? I’ve absolutely no expertise in coding however I had been hoping to start my own blog in the near future.
    Anyhow, if you have any ideas or techniques for new blog
    owners please share. I understand this is off topic but I
    simply wanted to ask. Many thanks!

  14. brazilian steakhouse tacoma

    Diciembre 16, 2018 at 3:15 pm

    Very good write-up. I certainly love this site.
    Stick with it!

  15. Tabitha

    Diciembre 16, 2018 at 7:04 pm

    Thank you a bunch for sharing this with all people you
    actually realize what you are talking approximately!

    Bookmarked. Kindly also discuss with my website =). We
    may have a hyperlink exchange arrangement between us

  16. brazil nuts in shell

    Diciembre 17, 2018 at 6:26 am

    WOW just what I was searching for. Came here by searching for brazilian steakhouse dc

  17. Darrell

    Diciembre 17, 2018 at 3:18 pm

    Howdy! Someone in my Facebook group shared this
    site with us so I came to look it over. I’m definitely enjoying the information. I’m
    bookmarking and will be tweeting this to my
    followers! Excellent blog and fantastic design and style.

  18. brazilian steakhouse west des moines

    Diciembre 17, 2018 at 5:51 pm

    Pretty section of content. I simply stumbled upon your website and in accession capital to say that I acquire actually enjoyed account your weblog posts.
    Any way I’ll be subscribing for your feeds or even I achievement you get entry to constantly quickly.

  19. fence installation mankato mn

    Diciembre 18, 2018 at 9:28 pm

    6′ wooden fences run about 1$18.00 a foot.

  20. http://www.e1.ruwwffffw.e1.ru

    Diciembre 23, 2018 at 1:03 am

    Howdy! I just wish to offer you a huge thumbs up for the excellent information you
    have got here on this post. I’ll be coming back to your site for
    more soon.

  21. metal fence installation near me

    Diciembre 23, 2018 at 6:33 am

    6′ wood fences run about 1$18.00 a foot.

  22. Chauncey

    Diciembre 23, 2018 at 11:38 am

    Great work! This is the kind of info that are meant to be shared around the web.
    Shame on the seek engines for now not positioning this post higher!
    Come on over and discuss with my web site . Thanks =)

  23. fence installation duluth mn

    Diciembre 23, 2018 at 4:12 pm

    I am contemplating a picket privacy fence.

  24. brazil flag colors

    Diciembre 23, 2018 at 10:58 pm

    Awesome! Its truly amazing piece of writing, I have got much clear idea on the
    topic of from this article.

  25. fence installation columbus oh

    Diciembre 24, 2018 at 3:33 am

    I am contemplating a wood privacy fence.

  26. Grant

    Diciembre 24, 2018 at 3:47 am

    No matter if some one searches for his necessary thing,
    thus he/she needs to be available that in detail, so that thing is maintained
    over here.

  27. dog fence installation near me

    Diciembre 24, 2018 at 8:21 am

    6′ wooden fences run about 1$18.00 a foot.

  28. brazil flag colors

    Diciembre 24, 2018 at 6:03 pm

    It’s impressive that you are getting ideas from this piece of writing as well as
    from our argument made at this place.

  29. brazil flag icon

    Diciembre 24, 2018 at 8:46 pm

    I have read so many articles or reviews about the blogger lovers but this article is genuinely a nice post, keep it up.

  30. chain link fence installation lowes

    Diciembre 25, 2018 at 12:12 am

    6′ wooden fences run about 1$18.00 a foot.

  31. fence installation twin cities

    Diciembre 25, 2018 at 12:45 am

    Chain-hyperlink fences are especially value-efficient.

  32. Celia

    Diciembre 25, 2018 at 1:13 am

    Thank you for sharing your thoughts. I really appreciate your
    efforts and I am waiting for your further post thanks once again.

  33. Incredible! This blog looks exactly like my old one!
    It’s on a totally different topic but it has pretty much the same
    layout and design. Great choice of colors!

  34. brazilian wandering spider

    Diciembre 25, 2018 at 8:28 am

    Awesome blog! Is your theme custom made or did you
    download it from somewhere? A theme like yours with a few simple adjustements would really make my blog stand out.
    Please let me know where you got your theme. With thanks

  35. metal fence installation near me

    Diciembre 25, 2018 at 9:24 am

    6′ wooden fences run about 1$18.00 a foot.

  36. Kendall

    Diciembre 25, 2018 at 11:58 am

    Hello, Neat post. There’s an issue together with your site in internet explorer, may check this?
    IE nonetheless is the market leader and a huge portion of other folks
    will pass over your great writing because of
    this problem.

  37. brazil flag icon

    Diciembre 26, 2018 at 12:33 am

    I am genuinely grateful to the owner of this website who has shared this enormous post at here.

  38. Saul

    Diciembre 28, 2018 at 1:27 am

    I savour, result in I discovered exactly what I was taking a look for.
    You have ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day.
    Bye

  39. Rueben

    Diciembre 28, 2018 at 1:48 pm

    Hello, I think your blog might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog site in Chrome, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it
    has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
    Other then that, terrific blog!

  40. brazilian wax meme

    Enero 1, 2019 at 2:13 pm

    It’s actually a great and useful piece of info.
    I am glad that you just shared this useful information with us.
    Please keep us up to date like this. Thank you for
    sharing.

  41. arc.interush.net

    Enero 1, 2019 at 8:10 pm

    Hmm is anyone else having problems with the pictures on this blog loading?
    I’m trying to figure out if its a problem on my end or if it’s the blog.

    Any suggestions would be greatly appreciated.

  42. Justin

    Enero 3, 2019 at 11:35 pm

    Thanks on your marvelous posting! I actually enjoyed reading it,
    you’re a great author.I will always bookmark your blog and may come back from now
    on. I want to encourage that you continue your great job, have a nice evening!

  43. Darnell

    Enero 5, 2019 at 4:58 am

    Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you
    wrote the book in it or something. I think that you can do with a few pics to drive the message home a little bit, but
    instead of that, this is excellent blog. An excellent read.
    I’ll certainly be back.

  44. brazilian steakhouse des moines

    Enero 5, 2019 at 7:39 am

    Very nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I’ve really enjoyed
    surfing around your blog posts. In any case I’ll be subscribing to your feed and I hope you write again soon!

  45. Maynard

    Enero 6, 2019 at 9:21 am

    Hi there! Do you know if they make any plugins to safeguard against
    hackers? I’m kinda paranoid about losing everything I’ve worked hard on.
    Any recommendations?

  46. Milo

    Enero 6, 2019 at 4:47 pm

    Great beat ! I wish to apprentice even as you amend your
    site, how could i subscribe for a blog website? The account helped
    me a applicable deal. I have been tiny bit acquainted of this your broadcast
    offered bright transparent idea

  47. brazilian steakhouse tacoma

    Enero 7, 2019 at 12:00 pm

    Hello there, I found your web site by the use of Google at
    the same time as looking for a related matter, your website got here up, it seems great.
    I’ve bookmarked it in my google bookmarks.

    Hi there, just changed into aware of your weblog
    thru Google, and located that it’s truly informative.

    I am going to watch out for brussels. I’ll appreciate should
    you proceed this in future. Numerous folks might be benefited out of your writing.

    Cheers!

  48. klefer

    Enero 8, 2019 at 1:09 am

    We’re a group of volunteers and starting a brand new scheme in our community.
    Your web site provided us with useful info to work on. You’ve
    done a formidable process and our entire group will likely be thankful to you.

  49. Matt Linklater

    Enero 12, 2019 at 2:10 pm

    I am in fact pleased to read this weblog posts which consists of plenty of valuable information, thanks for providing such information.|

  50. Hey

    Enero 12, 2019 at 9:04 pm

    Pretty section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to claim that I acquire actually loved account your weblog posts. Any way I’ll be subscribing to your augment or even I success you get entry to constantly quickly.|

  51. Matt

    Enero 13, 2019 at 12:27 am

    Incredible! This blog looks just like my old one! It’s on a entirely different topic but it has pretty much the same layout and design. Outstanding choice of colors!|

  52. Matt

    Enero 13, 2019 at 2:14 am

    Great site you have got here.. It’s hard to find good quality writing like yours these days. I truly appreciate people like you! Take care!!|

  53. Keira

    Enero 15, 2019 at 4:39 pm

    Good article. I will be going through some of these issues as
    well..

  54. Krystle

    Enero 18, 2019 at 9:41 pm

    This piece of writing gives clear idea in favor of the new people of blogging, that genuinely
    how to do running a blog.

  55. brazilian wax for men

    Enero 19, 2019 at 11:01 pm

    all the time i used to read smaller articles which as well clear their motive, and
    that is also happening with this piece of writing which
    I am reading at this place.

  56. brazilian steakhouse tacoma

    Enero 20, 2019 at 4:55 am

    whoah this blog is wonderful i really like studying your articles.
    Keep up the good work! You already know, lots of persons
    are searching around for this information, you can aid them greatly.

  57. hi

    Enero 24, 2019 at 1:44 pm

    After checking out a few of the articles on your website,
    I seriously like your way of writing a blog. I saved it to my bookmark website list and will be checking back in the
    near future. Please check out my website too
    and let me know your opinion.

  58. brazil nuts cholesterol

    Enero 24, 2019 at 5:06 pm

    I enjoy reading a post that can make people think. Also, thank you for allowing me to comment!

  59. Claude

    Enero 24, 2019 at 5:20 pm

    I am in fact grateful to the holder of this web page who
    has shared this wonderful article at here.

  60. Genevieve

    Enero 25, 2019 at 12:13 am

    I am extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
    Is this a paid theme or did you customize it yourself?
    Anyway keep up the excellent quality writing, it’s rare to see a nice blog like this one these
    days.

  61. brazilian steakhouse nyc

    Enero 25, 2019 at 8:41 am

    I read this article fully regarding the difference of latest and preceding technologies, it’s remarkable article.

  62. brazilian wax cost

    Enero 25, 2019 at 9:54 am

    Wonderful blog you have here but I was curious if you knew
    of any community forums that cover the same topics discussed in this
    article? I’d really love to be a part of online community where I
    can get feed-back from other experienced individuals that share
    the same interest. If you have any recommendations, please let me
    know. Cheers!

  63. brazilian wandering spider

    Enero 25, 2019 at 3:59 pm

    I simply couldn’t leave your web site prior to suggesting
    that I actually loved the usual info a person supply to your visitors?
    Is gonna be again steadily to check up on new posts

  64. Traci

    Enero 25, 2019 at 8:40 pm

    This is true for investment advice as properly.

  65. Marlys

    Enero 26, 2019 at 1:17 am

    And this is an investment risk value taking.

  66. Jolene

    Enero 26, 2019 at 8:42 pm

    Hey there! I just wish to offer you a huge thumbs up for the great information you have got right here on this post.
    I’ll be returning to your site for more soon.

  67. Mikki

    Enero 26, 2019 at 9:14 pm

    A monetary advisor is your planning associate.

  68. Ericka

    Enero 26, 2019 at 9:22 pm

    Hi! I know this is somewhat off topic but I was wondering which blog platform are you using for this website?

    I’m getting tired of WordPress because I’ve had issues with hackers and I’m looking at options for another platform.
    I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.

  69. brazilian wax for men

    Enero 26, 2019 at 10:40 pm

    Undeniably consider that which you said. Your favourite reason appeared
    to be on the internet the simplest factor to take note of.
    I say to you, I certainly get annoyed at the same time as people think about concerns that they just do not
    realize about. You controlled to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side-effects , other folks can take a signal.
    Will probably be again to get more. Thank you

  70. Alyssa

    Enero 27, 2019 at 12:43 am

    A monetary advisor is your planning associate.

  71. Tanya

    Enero 27, 2019 at 2:31 pm

    And this is an funding danger value taking.

  72. brazilian steakhouse nyc

    Enero 28, 2019 at 4:49 pm

    I have read so many content on the topic of the blogger lovers except this paragraph is truly a nice paragraph, keep it up.

  73. brazil flag vector

    Enero 30, 2019 at 2:59 am

    It’s going to be finish of mine day, but before end I am reading
    this impressive paragraph to increase my know-how.

  74. brazilian wax at home

    Enero 30, 2019 at 3:48 am

    Whats up this is kind of of off topic but I was wanting to know if
    blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
    I’m starting a blog soon but have no coding knowledge so I wanted to get guidance from
    someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

  75. Erna

    Enero 30, 2019 at 7:24 pm

    I could not refrain from commenting. Very well written!

  76. Damion

    Enero 31, 2019 at 9:18 am

    This excellent website definitely has all of the information and facts I needed about this subject
    and didn’t know who to ask.

  77. Jamel

    Febrero 2, 2019 at 7:21 pm

    That is true for investment advice as properly.

  78. Foster

    Febrero 6, 2019 at 8:47 pm

    A financial advisor is your planning associate.

  79. Terri

    Febrero 10, 2019 at 7:46 pm

    Monetary advisors business is individuals business.

  80. Lesley

    Febrero 11, 2019 at 2:53 am

    Now it’s time to choose your specific investments.

  81. Berniece

    Febrero 11, 2019 at 8:55 pm

    Thanks in your curiosity in Investment Recommendation.

  82. Lilian

    Febrero 12, 2019 at 7:48 pm

    That is true for investment recommendation as properly.

  83. Sammie

    Febrero 13, 2019 at 1:11 am

    All kinds of investments come with certain dangers.

  84. Elke

    Febrero 14, 2019 at 6:16 pm

    Now it is time to pick your specific investments.

  85. Leoma

    Febrero 14, 2019 at 8:03 pm

    Now it’s time to decide your particular investments.

  86. Jack

    Febrero 14, 2019 at 9:56 pm

    Thanks on your curiosity in Funding Advice.

  87. https://bit.ly/2V6EJpc

    Febrero 19, 2019 at 3:19 pm

    After looking at a handful of the articles on your blog, I truly like your way of writing a blog.
    I book marked it to my bookmark site list and will be checking back in the near future.
    Please visit my website as well and tell me how you feel.

  88. Luiz Gastão Bittencourt

    Febrero 19, 2019 at 6:46 pm

    This is a topic which is near to my heart… Cheers!
    Where are your contact details though?

  89. Jared

    Febrero 20, 2019 at 8:52 pm

    Hi there, its good post regarding media print, we all be familiar with media is a fantastic source of information.

  90. Jeagype

    Febrero 21, 2019 at 2:54 pm

    Predizone On Line Supplier 247 Drugs Shop Reviews Cheap Viagra Generic where to buy cialis online safely Acheter Du Kamagra En Ligne Orlistat 60 Mg Pages Jaunes Levitra